Triolete – “E important, ca designer, sa-ti lasi timp de incercari si...

Triolete – “E important, ca designer, sa-ti lasi timp de incercari si experimente”

Pe ultima suta de metri a lui 2014, Instaglam va prezinta povestea unui brand 100% romanesc, a carui evolutie sa o urmariti si in 2015. Este vorba de Triolete, o afacere de familie creata de 3 fete curajoase – Aurelia, Elena si Alina Cernatescu. Potrivit lor, “Triolete se adreseaza femeilor ce apreciaza eleganta, croielile clasice, dar care isi doresc si un element surprinzator in tinuta lor”.

Instaglam: Cine este Triolete si de unde vine acest nume?
Triolete: Triolete este un brand de design vestimentar, 100% romanesc. Numele sau vine tocmai de la acest trio familial. Am vrut sa ne aduca aminte de unde am pornit si sa ne inspire in proiectele noastre viitoare.

I: Intr-o piata in continua dezvoltare, cum este cea de fashion autohtona, cum reuseste Triolete sa se diferentieze?
T: Cumva a fost usor sa ne diferentiem, fiindca suntem pasionate de broderia manuala. Cred ca e mostenita de la mama – ne place sa crosetam si sa brodam. Daca te uiti la ultima colectie, “Inception”, o sa gasesti broderie din fir si margele la fiecare tinuta. Anul acesta ne-am perfectionat si o tehnica noua de brodat pe care o vom dezvolta in colectiile din 2015.

1

I: Cum se desfasoara un appointment in showroom-ul Triolete?
T: Ca o intalnire la cafea intre doua prietene…cred ca asta ar spune clientele noastre. Avem un showroom foarte frumos si prietenos, e a doua mea casa. Asa ca intai te invitam sa ne spui ce ti-a placut din colectiile Triolete, apoi iti aratam tinuta pentru a vedea materialul si finisajele. Tinem foarte mult la selectia materialelor si la finisaje impecabile. Apoi urmeaza o discutie despre preferinte pentru modele culori si sfaturi despre ce modele se potrivesc conformatiei tale.
La final, luam masurile tale si completam fisa cu detaliile modelului ales, pe baza careia vom realiza tinuta. Dincolo de acest proces, rolul intalnirii este sa ne descoperim reciproc. Tocmai de aceea, intalnirile se fac pe baza de programare, ca sa avem timp sa povestim in voie.

I: Rochiile sunt etalonul feminitatii in garderoba unei femei. Cum ati defini acest articol vestimentar prin prisma Triolete?
T: Din punctul meu de vedere, o rochie are capacitatea de a-ti defini cel mai bine stilul. O rochie e o piesa vestimentara deja stilizata de designer, la care tu doar trebuie sa asortezi pantofii si geanta.

6
Showroom-ul Triolete

I: Care sunt recomandarile Triolete pentru urmatorul sezon? Pe ce ar trebui sa ne concentram atentia? (articole vestimentare, culori, materiale).
T: Anul viitor o sa vedem foarte multe nuante de visiniu, de la romaneasca “visina putreda” la Marsala, vinul care a si dat culoarea anului 2015. Noi am incorporat aceste nuante in colectiile noastre inca de anul acesta. Uneori e bine sa mergi si pe intuitia ta artistica, asa ca ma bucur ca am anticipat trendul pentru 2015.

I: Ce ar purta femeia Triolete la prima intalnire? Un pont de styling al tinutei?
T: Femeia Triolete ar purta tinuta in care se simte cel mai bine. Pentru ca asta sporeste increderea in sine si te face mai frumoasa.

I: Care este, in opinia voastra, un alt articol indispensabil din garderoba, asemanator ca utilitate cu “the little black dress”?

T: Fusta sau rochia din piele. Orice femeie vrea sa fie senzuala si sexy in anumite momente, iar o rochie de piele are puterea sa scoata in evidenta aceasta latura. Iar daca nu te atrage ideea de 100% piele, poti opta si pentru incrustatii din piele.

10

I: Exista un item Triolete cu o poveste speciala in spate?
T: Rochia “Torment” din colectia “Inception” are o poveste speciala pentru mine, fiindca a pornit ca un experiment, o joaca, si s-a transformat intr-una dintre cele mai apreciate modele din aceasta colectie. Dupa ce am realizat 5 modele brodate manual pe tulle, m-am gandit sa incerc sa brodez direct pe materialul de baza al rochiei. Am fost incantata sa descopar ca rezultatul final arata foarte bine. Asa ca e important, ca designer, sa-ti lasi timp de incercari si experimente si sa vezi unde te duc ele.

I: Ce va inspira? Cum arata un moodboard Triolete?
T: Moodboardurile incep pe telefonul meu, unde am sute de poze facute in calatorii sau navigand pe alte site-uri. Si se termina pe un perete din atelier, cu pozele finale, schite si mostre din materialele noii colectii.

I: Ce designeri urmariti sau va plac? De ce?
T: Pe langa designerii caselor mari de moda, ca Giambattista Valli sau Ellie Saab pe care ii apreciez pentru coerenta in colectii, sunt la fel de inspirata si de designerii tineri din alte tari. Poate fiindca si ei sunt la inceput de drum, ma inspira mai mult experimentele lor creative. Imi plac foarte mult Kriko Jabotian din Beirut si Michael Cinco, designer filipinez stabilit in Dubai.

I: Care sunt planurile pentru 2015 ale brandului Triolete?
T: Anul viitor va fi un an de consolidare a brandului, atat pe partea de produs, cat si de pret. O sa vedeti o tehnica unitara in colectiile din 2015, bazata pe broderie manuala aplicata in diferite stiluri. Iar din punct de vedere al pretului, ne-am propus sa ramanem accesibili, astfel incat orice femeie din Romania care isi doreste o tinuta remarcabila, sa o poata achizitiona.

I: Care ar fi definitia consumatoarea de fashion de la noi? Sunt mai deschise femeile catre branduri autohtone?

5

T: Cred ca in Romania apetitul pentu fashion de abia se formeaza. Moda apare in contextul in care ai o viata sociala activa, participi la multe evenimente, petreceri, ai multe iesiri cu prietenele. La noi evenimentele vedeta raman nuntile si botezurile, asa ca e nevoie sa lasam timp romancelor sa descopere si alte tipuri de evenimente sociale si atunci vom vedea cum acest apetit pentru fashion va creste. Partea buna este ca romancele sunt mandre sa poarte branduri autohtone, atat timp cat se ridica la nivelul brandurilor internationale.

I: Am vazut ca in ultima campanie ati colaborat cu Ana-Maria Ilinca (AISII). Cum a fost colaborarea cu ea? Daca ati putea alege un supermodel international pentru brandul Triolete, cu cine ati prefera sa lucrati?

T: Da, colaboram de peste un an cu Ana-Maria Ilinca (AISII) si cu sotul sau, Daniel Ilinca, pe partea de fotografie. Suntem foarte incantate de colaborarea cu ei, motiv pentru care cu Daniel am colaborat pentru 3 sedinte foto in 2014. Iar AISII este un model cu experienta si asta se vede in profesionalismul cu care abordeaza sedintele foto. Este si un om cu o personaliate frumoasa si este valceanca, asa ca nu avem cum sa n-o iubim. In ceea ce priveste colaborarea cu un model international,  ne-ar placea sa lucram la un moment dat cu Joan Smalls in campaniile noastre.

2

Prev1 of 7Next

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu