Top 3 exercitii pentru un posterior frumos in bikini

Top 3 exercitii pentru un posterior frumos in bikini

Trebuie sa recunoastem. Toate ne dorim sa aratam cat mai bine, in special in acest anotimp calduros in care vrem sa ne etalam cele mai frumoase tinute. Mai mult decat atat, tocmai pentru ca este vara, ne aflam si in sezonul in care mergem la plaja sau ne balacim in apa. Tocmai de aceea, corpul nostru trebuie sa arate perfect.

Pentru asta, iti propunem 3 exercitii foarte bune pentru a avea un posterior frumos in bikini.

poza 1

  1. Sarituri din pozitia ghemuit

Stai cu mainile pe ceafa, cu umerii indepartati si ghemuieste-te in jos pana cand genunchii iti sunt indoiti cam la 90 de grade. Imediat balanseaza-ti mainile si sari cat de sus poti. Prin leganarea mainilor vei avea un moment in care vei prinde mai mult aer. Imediat dupa ce “aterizezi” inapoi, cu grija indoaie-ti genunchii astfel incat sa revii in pozitia ghemuit.

Fa aceste miscari de 10 ori, odihneste-te pentru 30-60 de secunde, dupa care mai repeta inca de 3 ori (a cate 10 miscari)

poza 2

  1. Greutati

Fa rost de o pereche de greutati intre 2 si 4 kilograme si tine-le in fata coapselor, picioarele aliniate in paralel (asa cum vezi in imagine), iar genunchii usor indoiti.

Indoaie-te pana la coapse pentru a-ti reduce trunchiul pana cand este aproape paralel cu podeaua, in timp ce tii greutatile aproape de corp. Revino in starea initiala, tot in timp ce tii greutatile aproape de corp.

Fa aceste miscari de 15-20 de ori in 3 seturi, cu pauze de 30 de secunde intre ele.

poza 3

  1. Exercitii pe mingea de fitness

Fa rost de o minge de fitness si aseaza-te pe spate pe podea, cu picioarele pe minge (asa cum vezi in imagine). Ridica-ti soldurile pana cand sunt aliniate cu picioarele si umerii. Mai departe iti vei ridica piciorul stang pana cand partea de jos a acestuia este indreptata care tavan.

Apasa cu calcaiul drept in minge si intoarce-ti-l catre posterior, in timp ce iti tii spatele in afara. Tine-ti soldurile ridicate si repeta miscarea de intoarcere.

Fa aceste miscari de 15-20 de ori in 3 seturi, cu pauze de 30 de secunde intre ele.

Sursa foto: www.clichemag.com

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu