Pentru micul dejun: cereale de 4 feluri, cu mere, caise si banane

Pentru micul dejun: cereale de 4 feluri, cu mere, caise si banane

Cea mai importanta masa a zilei este micul dejun si tocmai de aceea trebuie sa ii acorzi o atentie deosebita.

In afara de rutina de igiena pe care o desfasori in fiecare dimineata si alte obiceiuri, este foarte important sa te obisnuiesti sa mananci la micul dejun, fara sa fii pe fuga, astfel incat sa iti iei portia necesara de energie pentru intreaga zi.

Sursa foto: www.myrecipes.com
Sursa foto: www.myrecipes.com

La micul dejun poti sa consumi o multime de feluri de mancare, de la lactate, cereal, mezeluri, fructe, legume, pana la sucuri naturale, ceaiuri, paine prajita, oua, iar lista poate continua.

Pentru astazi iti propunem ceva mai light, dar foarte gustos si satios, cereale de 4 feluri, cu mere, caise si banane, o portie delicioasa de vitamine si energie cat sa iti ajunga pentru o zi intreaga. (desigur ca nu trebuie sa sari nici peste celalalte mese ale zile).

Ce ai nevoie pentru a-ti prepara acest mic dejun?

1 sfert de cana de seminte de in, 1 sfert de cescuta de ovaz, 40 de grame de caise uscate, 40 de grame de mere uscate, 40 de grame de banane uscate, 1 sfert de cescuta de grau macinat, 1 sfert de cescuta de granule regulare, 1 sfert de cescuta de tarate de grau, 1 sfert de cescuta de tarate de ovaz, 2 linguri de sare si 1 cana de apa.

Cum se prepara:

Pune semintele de in intr-o rasnita de cafea si proceseaza-le pana cand sunt maruntite de tot, dupa care combina-le cu ovazul si restul de ingredient (in afara de apa) intr-un bol si amesteca-le foarte bine.

Pune apa la fiert intr-un bol, iar cand incepe sa clocoteasca da aragazul la foc mic si pune in bol cerealele pentru aproximativ 15 minute. Amesteca din cand in cand. Acestea sunt gata cand se formeaza o pasta ma groasa. Se serveste imediat.

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu