Papusile Dollflowers – papusi pentru oameni mari

Papusile Dollflowers – papusi pentru oameni mari

Eli Roman (jurnalist Realitatea TV) si Andreea Rosianu (economist IMM), au creat Dollflowers, decorate your life! Designed by EA, un proiect inedit pe piata romaneasca. Pe modelul papusilor colectionabile Momiji sau Kimmi, cele doua fete creeaza papusi unicat, pe care le pot personaliza in functie de preferintele clientilor.

https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography

Dollflowers a inceput ca un proiect “pentru suflet”, pe vremea cand Eli si Andreea erau studente la ASE iar astazi a ajuns un brand care participa la gale caritabile si face fericiti o multime de oameni mari, cu suflet de copii. Un interviu marca Instaglam:

popularese

Instaglam: Care este povestea brandului Dollflowers – cum s-a nascut ideea si cum ati reusit sa o cresteti?

Dollflowers: Acum vreo 3 ani fiecare dintre noi cochetam cu cate o idee de antreprenoriat: pe de o parte aranjamente florale de cealalta parte papusi handmade. Impreuna am prins curaj si ne-am spus “n-ar fi mai bine a facem niste aranjamente florale mai altfel, in care sa punem si cate o papusa personalizata?”. Da, zis si facut la inceput! De aici si numele de Doll (papusa) si Flower (floare). A fost greu cu florile pentru ca fiind perisabile si neavand spatii de depozitare ele se ofileau. Si asa am renuntat la idea de aranjamente florale si am pastrat doar realizarea de papusi personalizate. Cresterea a fost naturala, la inceput comenzi de cate o papusa, dupa care 2-3 si uite asa am ajuns la o comanda punctuala si de 300 de papusi in port traditional pentru World Trade Center sau 100 de bucatari pentru City Grill.

I: Care au fost principalele hopuri pe care le-ati intampinat in dezvoltarea brandului?

DSCN3975

D: In primul rand timpul pe care il dedicam acestui proiect…adica weekend-urile! Prea putin pentru a putea avea evolutia pe care ne-o dorim, dar anul acesta avem planuri marete! Dorinta noastra este de a accesa o linie de finantare europeana pe industrii creative…sa speram ca nu va fi un hop prea mare. Incet, incet, am reusit sa comunicam si sa fim prezenti in piata prin intermediul Facebook-ului si al site-ului. Primii clienti ne-au fost prietenii si mai apoi s-a propagat fenomenul la prietenii prietenilor si asa mai departe. Asa incat azi avem comenzi din tara si chiar si de peste hotare.

I: Ce va inspira?
D: Bucuria copilariei retraita acum la anii maturitatii. Frumosul, inocenta copilariei, libertatea de a visa cu ochii deschisi, materialele, traditia si cultura romaneasca si internationala. Noua ne place sa spunem ca facem papusi pentru oameni mari.

I: Care este profilul celui care alege delicatele papusele?
D: Tanar, 18-40 ani, cu precadere femei, dar acesta este un raspuns sociologic. Unul pragmatic ar fi tineri corporatisti care vor sa-si surprinda familia, rudele sau prietenii cu un cadou personalizat, la care ei insisi contribuie prin detaliile oferite pentru crearea papusii unicat si hand made!

I: Stiu ca ati participat la gala de fundraising alaturi de Cristiana Ionescu – cum a fost acea experienta?

DSCN3995

D: Stim ca pentru a construi o viata mai buna pentru fiecare dintre noi este nevoie de un demers de durata, de vointa si de generozitate. Implicarerea in problemele societatii a fost importanta pentru noi, si ca persoane individuale, dar mai ales a proiectului Dollflowers. Atat cat am putut…stim ca a insemnat ceva! N-am putut rezista chemarii bunei prietene Cristiana de la Edulier de a veni in minunata lume a copilariei si a contribui la Seara Acadelelor! Si cum sa faci un copil fericit daca nu cu o papusa? O experienta deosebita pe care am vrea sa o repetam si anul acesta la o scara mai mare. Exista o vorba in popor: painea care satura mai bine e aceea pe care ai daruit-o. Noi vom darui papusi si vom face voluntariat ori de cate ori va fi nevoie!

I: In ce alte proiecte au fost implicate papusile Dollflowers?

mirii

D: Ne-am implicat in proiectul MagiCamp al Melaniei Medeleanu si al lui Vlad Voiculescu (de ajutorare si de integrare a copiilor diagnosticati cu cancer). Aici, alaturi de 37 de copii, am realizat ateliere de creatie in care fiecare dintre pitici si-a realizat propria papusa. Suntem implicate de 2 ani in strangerea de fonduri realizata de UNICEF la fiecare sfarsit de an. Anul trecut am creat o papusa care a fost licitata in cadrul Galei UNICEF, unde au fost stransi bani pentru a creste constientizarea importantei protejarii copiilor impotriva violentei.

I: Ce va doriti pentru viitorul brandului?
D: Mai multa notorietate in plan extern, un nou site care sa sustina acest lucru si cat mai multi clienti! Asa ca like&read&share si daca v-am convins asteptam comanda!

gheise

I: Cat costa o papusica si unde le pot gasi cei doritori?
D: Pretul papusilor porneste de la 50 de lei si poate ajunge la 200 de lei, in functie de complexitate, prezentare si ambalaj. Cel mai rapid puteti intra in contact cu noi pe pagina noastra de Facebook dar si pe site-ul dollflowers.ro

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu