Mihaela Dulgheru, Le Rêve du Michou -“Multi consumatori de fashion cumpara o...

Mihaela Dulgheru, Le Rêve du Michou -“Multi consumatori de fashion cumpara o haina doar pentru numele de pe eticheta”

Mihaela Dulgheru este Creative Director si Managing Partner al brandului “Le Rêve du Michou”, un proiect inceput din pasiune si dintr-o preocupare constanta pentru a gasi acele haine care sa iti dea o stare de bine. ” Ajunsesem insa intr-un moment in care ceea ce oferea piata nu mi s-a mai parut suficient, ceea ce m-a mobilizat sa explorez variantele in care as putea sa-mi fac singura hainele pe care mi le doream”, spune Mihaela. InstaGlam va prezinta in continuare povestea unui designer care a invatat in timp sa isi defineasca obiectivele, ajutata pas cu pas de feed-back-ul celor care ii vedeau creatiile.

InstaGlam: Cum a aparut Le Rêve du Michou?

Mihaela Dulgheru: Au fost mai multi factori care m-au determinat sa incep acest proiect si mai multe etape care i-au marcat evolutia. Ajunsesem insa intr-un moment in care ceea ce oferea piata nu mi s-a mai parut suficient, ceea ce m-a mobilizat sa explorez variantele in care as putea sa-mi fac singura hainele pe care mi le doream. Apoi a venit un concediu de maternitate, care mi-a dat sansa unei pauze de la ritmul profesional destul de alert de dinainte, iar lucrurile au inceput sa se lege si sa evolueze. A fost nevoie de ceva timp, in care am experimentat, am invatat, am capatat curaj.

I: Care au fost principalele obstacole (investitie, temeri de alta natura) si cum le-ai depasit?

Capture0045

M.D: In mod clar, obstacole au fost si inca mai sunt, destule. In primul rand, o schimbare radicala de cariera (eu lucrand inainte intr-un domeniu complet diferit) si renuntarea la securitatea si, de ce nu, comoditatea unui job stabil pentru a ma putea ocupa de o afacere aflata atat de la inceput si intr-un domeniu atat de volatil si de subiectiv cum este cel al modei. Apoi au existat, exista si vor exista constrangeri de natura familiala, care se traduc intr-un timp relativ limitat pe care il pot aloca (am doi copii mici, care reprezinta de fapt prioritatea mea). Dar am avut parte de sprijin, am avut norocul de a gasi colaboratori potriviti (desi nu atat de usor pe cat speram) si am reusit sa inaintez, poate nu in ritmul pe care mi l-as fi dorit, dar intr-o maniera constanta. Exista in mod evident si problema investiei initiale, care in acest domeniu este mai mare, mai incerta si acopera o perioada de timp mai indelungata decat in alte domenii. Apoi, dificultatea construirii unui nume, problema credibilitatii si a necesitatii de a cunoaste si convinge oamenii potriviti, care sa vorbeasca despre tine si fara de care este extrem de dificil, daca nu chiar imposibil de functionat in acest domeniu.

I: Cum ai descrie hainele Le Rêve du Michou?

M.D: Sunt haine care se incadreaza intr-un stil mai mult clasic, elegant si extrem de feminin. Sunt haine care exploreaza culorile si senzatiile pe care ni le pot da ele. Sunt haine facute cu scopul unic de a aduce bucurie, de a face persoana care le poarta sa se simta bine in ele, sa se simta speciala si unica. Filozofia noastra este aceea ca hainele potrivite te pot face nu numai sa te simti mai bine cu tine insati, ci te incarca de energie si iti schimba starea de spirit. Mai mult, hainele noastre pot vorbi despre tine si te pot ajuta sa schimbi perceptia celor din jur despre tine.

I: Cat costa un item Le Rêve du Michou si unde le putem gasi?

M.D: Preturile creatiilor Le Rêve du Michou variaza, in functie de natura fiecarui articol, de functionalitatea lui, de materialele utilizate. Sunt preturi care pleaca de la 150 lei – pentru un articol de baza si ajung la 800 lei, care momentan este pragul maxim, pentru o rochie de seara. Pentru ca inca suntem la inceput si vrem sa ne mentinem in contact direct cu toate clientele noastre, produsele pot fi gasite deocamdata doar in showroom-ul nostru din Bucuresti, pe Bulevardul Nerva Traian sau in magazinul nostru online (www.leRêvedumichou.ro). Avand in vedere ca online pot fi gasite doar articolele standard, de serie mica, recomandarea mea este ca, daca sunteti din Bucuresti, sa ne faceti o vizita la showroom, unde gama produselor oferite este mult mai mare, mergand pana la unicate sau creatii personalizate.

16

I: Este ceva ce va deranjeaza la domeniul modei in Romania? Dar pe plan international?

M.D: Nu as putea spune ca ma deranjeaza ceva anume, fiecare domeniu are inconvenientele lui, iar in mometul in care am inceput acest proiect, mi le-am asumat si evident ca incerc sa ma misc cumva intre limitele existente. Ar fi lucruri pe care eu personal le consider insa oarecum limitative, cel putin pentru moment, cum ar fi, de exemplu, nivelul destul de ridicat si de greu de depasit de subiectivism care exista in acest domeniu. De multe ori, calitatea este surmontata de nume (in sensul de brand), iar acest nume este greu de construit. Ma refer la faptul ca un procent extrem de mare de consumatori de fashion cumpara o haina doar pentru numele de pe eticheta, care nu in mod necesar garanteaza si calitatea sau faptul ca acel produs i se si potriveste. Iar acest lucru este valabil atat pentru domeniul modei din Romania, cat si pentru cel international.

I: Care este atmosfera in care va place sa creati?

M.D: Sunt o persoana extrem de organizata, am nevoie ca totul in jurul meu sa fie unde trebuie si sa functioneze cum trebuie, pentru a putea intra intr-o stare de relaxare psihica care sa duca la creativitate. Mai am nevoie sa fiu inconjurata de oameni de incredere, si foarte important, pozitivi. Recunosc ca de multe ori aceste preconditii sunt greu de asigurat.

I: Un style icon?

Capture0032

M.D: Fara nici o urma de indoiala – Audrey Hepburn. Nu numai pentru alegerile vestimentare inspirate, dar mai ales pentru felul in care stia sa-si poarte hainele, pentru eleganta pe care o respira prin fiecare fibra a corpului. Tinutele ei, destul de clasice, cu un accent pus intotdeauna pe calitate vs. cantitate si fara sa se incadreze neaparat in ultimele trenduri, erau pur si si simplu desavarsite.

I: Cum este consumatoarea moderna de fashion din Romania in opinia dumneavoastra?

M.D: Este o persoana informata, in primul rand, curajoasa din punct de vedere al alegerilor vestimentare si al gamei coloristice. Este o persoana care stie ce o avantajeaza si stie sa-si foloseasca hainele pentru a o face sa se simta mai bine, sa se incarce de energie si sa se comunice (pe ea insasi) celor din jur.

I: Spre ce piese must-have ar trebui sa ne concentram atentia in 2015?
M.D: Desi sunt o adepta a stilului personal vs. trenduri, nu pot sa le ignor. Asadar, pentru primavara-vara 2015 mi-au placut fustele, inclusiv cele din materiale transparente sau rochiile in forma de A, de lungimi midi sau maxi si pantalonii drepti sau chiar largi.

I: Ce ar trebui sa aiba in vedere o femeie atunci cand isi alege o haina?

M.D: Din punctul meu de vedere, cea mai importanta motivatie pe care ar trebui sa o aiba cineva in momentul in care isi alege o tinuta este felul in care hainele respective o fac sa se simta. Este o idee pe care incercam sa o promovam si noi in randul clientelor noastre. Este asa numita terapie prin haine, in care noi credem. Dincolo de frumusetea unei haine, de croiala, de textura, de culoarea sa sau de numele inscris pe eticheta, ceea ce conteaza in ultima instanta este felul in care ne face sa ne simtim. In momentul in care aratam bine, ne simtim in consecinta si totul se poate schimba – de la capacitatea noastra de a lucra pana la perceptia celorlalti asupra noastra.

Capture0088

I: Ce inseamna extravaganta pentru tine?

M.D: Prefer sa ma gandesc la extravaganta vestimentara ca la un act de curaj, determinat de dorinta de a iesi din tipare, de a fi special(a) si unic(a), fara ca prin aceasta sa ajungi sa sochezi din punct de vedere estetic. Este atat de usor sa aluneci catre neplacut sau deranjant din punct de vedere vizual, incat consider ca extravaganta bine-inteleasa este nu numai un act de mare maiestrie si simt estetic, dar si unul dintre acele resorturi care imping lucrurile inainte in domeniul modei.

I: Cu ce model international sau vedeta ti-ar placea sa lucrezi – cine ai dori sa iti imbrace hainele, daca ai putea alege pe oricine?

M.D: Mi-ar fi greu sa ma opresc asupra unui singur nume. In mod clar, actrite precum Charlize Theron, Cate Blanchett sau Jennifer Lawrence ar fi pe o lista foarte scurta. Sunt stiluri diferite, varste diferite, dar tocmai prin asta sunt foarte interesante pentru mine, ca o suma de trasaturi si ca o provocare de a le alcatui tinuta cea mai potrivita.

5

Prev1 of 6Next

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu