Julia Roberts este imaginea Givenchy pentru sezonul primavara-vara 2015

Julia Roberts este imaginea Givenchy pentru sezonul primavara-vara 2015

Julia Roberts este noul ambasador Givenchy pentru colectia acestora de primavara-vara 2015. Imaginea promovata de celebra actrita in noua campanie este foarte diferita de cea cu care ne-a obisnuit.

Respectand cu rigoare viziunea lui Ricardo Tisci, directorul de creatie Givenchy, Julia Roberts apare cu un look edgy si androgin, complet nemachiata si cu o mina serioasa. Mai mult, spre deosebire de alte campanii de gen, vedetei nu i s-a coafat parul si nu i s-a aplicat niciun artificiu glam care sa interfereze cu mesajul brandului pentru noul sezon – atitudinea naturala este cheia oricarei aparitii.

Sursa: dazeddigital.com
Sursa: dazeddigital.com

“Toata lumea recunoaste zambetul larg si luminos al Juliei Roberts, tocmai de aceea am dorit o alta abordare. Din fericire ea a fost foarte cool cu asta, iar eu sunt foarte multumit de fotografii”, a spus Ricardo Tisci. “Mi-a placut pentru ca m-am recunoscut in imaginea finala, eu cea reala”, a fost reactia Juliei Roberts, citata de dazeddigital.com.

Nu intamplator, vedeta hollywoodiana a ales la Ceremonia de Decernare a Premiilor Oscar 2014 o rochie peplum semnata Givenchy, care i-a pus in valoare silueta inalta si subtire.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

Julia Roberts ajunge imaginea brandului Givenchy, avand precursoare de exceptie: Erykah Badu, Marina Abramović, Julia Nobis, Jamie Bochert si Mariacarla Boscono.

 

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu