InstaGym by Nicolle – Hello my breakfast !

InstaGym by Nicolle – Hello my breakfast !

N-o sa ma apuc sa va dau sfaturi despre cum se face o omleta sau despre cum se face o fripturica pe gratar…nu nu . Eu doar va povestesc ce mic dejun imi pregatesc zilnic si cat de bine ma simt sa incep ziua asa. Am in fiecare dimineata aceeasi ora de servit micul dejun  – 8.30, dupa ce imi duc copilul la scoala.

Nu imi permit sa ocolesc aceasta masa principala pentru ca :

  • este considerat cea mai importanta masa a zilei si contribuie la stimularea si accelerarea metabolismului
  • contribuie la mentinerea greutatii
  • imbunatateste nivelul de concentrare si starea de spirit

Am fost pana de curand vegetariana si asta s-a intamplat pana in urma cu o luna,  cand mi-am ascultat corpul si am inceput sa introduc in alimentatia mea si carnea 🙂 Si ma simt excelent. Dar am inca “sechele pozitive” din perioda anterioara care se manifesta prin consumul de   seminte – acesti mici eroi ai zilelor noastre ;). Practic, consum aceste minuni in diferite combinatii. Inainte de asta le hidratez, pentru a le spori eficienta in organism.  Hidratarea semintelor in apa neutralizeaza inhibatorii de enzime, deci le face mai usor de digerat, iar nutrientii se vor absorbi mai bine de  catre corp.

Combinatii utile:

-minunea nr 1: salata de patrunjel cu seminte de canepa.

-batoane formate din seminte “lipite”cu unt de cocos sau cu banana blenduita – un deliciu!!!

-seminte fara numar cu iaurt de capra

Mici indicatii :

– nucile, alunele, mugurii de pin, semintele de susan, semintele de dovleac sau floarea soarelui: este indicat sa fie hidratate 8 ore (deci o noapte)

– nucile caju, pana la 6 ore

– semintele de in, o jumatate de ora (iar pentru deshidratare au nevoie de pana la 24 de ore)

Cateva variante rapide de mic dejun :

  • Felii de mere unse cu unt de arahide
  • Un bol cu mix de fructe peste care aruncam seminte diverse si scortisoara
  • Un bol cu orez brun (pregatit de seara) peste care se pune o lingurita de miere, stafide, un mar taiat marunt
  • Cereale integrale amestecate cu fructe de padure (care sunt bogate in antioxidanti)
  • Un iaurt bogat in calciu peste care radem ciocolata neagra

Pana saptamana viitoare, va pup cu drag !!!

Next week abordam exercitiile pentru picioare si pentru fesieri. De ce? Pentru ca asa ne place, pentru ca asa e bine si pentru ca VARA !!!!  ;))

IMG_2492

ARTICOLE SIMILARE

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu