Exercitii fizice pentru intermediari: cum sa iti creezi un program complet

Exercitii fizice pentru intermediari: cum sa iti creezi un program complet

Un program bine definit pentru a face exercitii fizice le include pe urmatoarele: cardio, antrenament pentru greutate si flexibilitate. Ca sa stii cum sa le combini si sa le pui impreuna pe toate acestea, poate sa fie foarte greu. Nu stii cu care se incepi, cu care sa continui, de cate ori trebuie sa repeti anumite procese, iar lista poate continua.

brunette-fitness-woman

Toate acestea depind de telurile pe care ti le-ai propus inainte de a incepe sa faci exercitii fizice; doar dupa acea poti sa iti programezi exact tipul de exercitii si numarul de etape.

Pentru intermediary: daca deja faci exercitii fizice de ceva timp si scopul tau este sa pierzi din greutate, ar trebui sa faci pentru 20-30 de minute – exercitii Cardio cam de 5 ori pe saptamana. Programul complet va depinde de tipurile de exercitii pe care le faci (de exemplu: antrenament pentru corp sau rutina impartita). Poti sa faci exercitii cardio si antrenament pentru greutate in aceeasi zi, in functie de cum iti este programul. Nu conteaza cu care incepi, deci rutina poate varia si poti incerca chiar sa faci diferite combinatii ca sa iti dai seama care ti se potriveste cel mai bine.

Exemplu de rutina impartita pentru partea de sus si cea de jos a corpului:

Luni: 30 de minute Cardio, antrenament amestecat si antrenament pentru partea de sus acorpului.

Marti: 45 de minute de antrenament Treadmill si antrenament de baza

Miercuri: 30 de minute de Cardio Impact Blast (2 circuite) si antrenament pentru partea de jos a corpului

Joi: relaxare sau yoga

Vineri: program complet pentru tot corpul sau antrenament circuit

Sambata: Cardio pentru 60 de minute si intinderi

Duminica: odihna

Nu uita ca trebuie sa ai si un regim alimentar adecvat.

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu