Exercitii fizice pentru incepatori: cum sa iti creezi un program complet

Exercitii fizice pentru incepatori: cum sa iti creezi un program complet

Un program bine definit pentru a face exercitii fizice le include pe urmatoarele: cardio, antrenament pentru greutate si flexibilitate. Ca sa stii cum sa le combini si sa le pui impreuna pe toate acestea, poate sa fie foarte greu. Nu stii cu care se incepi, cu care sa continui, de cate ori trebuie sa repeti anumite procese, iar lista poate continua.

Female runner Nike advertisement

Toate acestea depind de telurile pe care ti le-ai propus inainte de a incepe sa faci exercitii fizice; doar dupa acea poti sa iti programezi exact tipul de exercitii si numarul de etape.

Pentru incepatori: ar trebui sa incepi de la un nivel usor, cu un program de cardio de baza si o rutina de antrenament pentru tot corpul. Un program tipic de incepator ar trebui sa include 3 zile de cardio si 2 zile de antrenament complet. Daca nu esti sigur de nivelul tau de fitness, poti sa afli de aici.

Exemplu de program pentru incepatori:

Luni: cardio pentru 20, 30 de minute. Poti alege niste exemple de aici.

Marti: antrenament pentru tot corpul. Poti alege niste exemple de aici .

Miercuri: relaxare sau yoga

Joi: Cardio pentru 20-30 de minute. Poti alege niste exemple de aici .

Vineri: antrenament pentru tot corpul. Poti alege niste exemple de aici .

Sambata: Cardio pentru 20-30 de minute. Poti alege niste exemple de aici .

Duminica: odihna.

Este bine de retinut ca ar trebui sa te consulti cu un antrenor special care sa te sfatuiasca intr-un mod concret ce ai de facut. De asemenea, este foarte important modul in care te alimentezi, pentru niste rezultate eficiente. Nu este suficient sa faci exercitii fizice pentru a avea grija de sanatatea ta sau doar pentru a ajunge la silueta dorita. Ai grija si ce mananci.

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu