Cum sa tii pasul cu mesele festive

Cum sa tii pasul cu mesele festive

Mesele dese si imbelsugate de Sarbatori iti pot aduce kilograme in plus. Insa nu este cazul sa disperi si sa ratezi bucuria momentelor petrecute intre cei dragi. Daca vei tine cont de sfaturile noastre, toata aventura culinara a Sarbatorilor nu va lasa urmari grave pentru silueta ta:

1. Fa curat – Stiai ca o portie sanatoasa de dereticat prin casa te poate scapa de 400 de calorii? Un simplu dat cu aspiratorul timp de 30 de minute arde 120 de calorii, echivalentul unui pahar de vin. Asa ca de fiecare data cand iti vei aranja casa pentru musafiri, gandeste-te ca silueta ta are numai de castigat.

Sursa: closeronline.co.uk
Sursa: closeronline.co.uk

2. Controleaza portiile – La fiecare masa bogata la care iei parte esti tentata sa gusti din toate bunataile. Fa in asa fel incat sa te limitezi la 2 linguri de mancare, in locul unei portii obisnuite. Vei evita nu numai indigestiile, dar si kilogramele in plus.

3. Bea apa – Un pahar mare de apa inainte de fiecare masa te va feri de excesul culinar. In plus, te va mentine hidratata si va compensa paharul de vin de la finalul fiecarui ospat (alcoolul deshidrateaza).

4. Gateste – In zilelele in care poti sa mananci acasa, nu alege variantele lenese de junk food cu gandul ca oricum vei manca maine la prieteni sau in familie. In schimb, gateste ceva sanatos. O jumatate de ora de stat in bucatrie te scapa de 70 de calorii, iar spalatul vaselor care rezulta in urma gatitului mai scade 40.

Sursa: closeronline.co.uk
Sursa: closeronline.co.uk

5. Danseaza – Nu te impiedica nimic sa te bucuri in zilele libere de Sarbatori de o sesiune de dans la tine acasa. Pune muzica preferata si danseaza energic cel putin 15 minute – vei arde mai mult de 100 de calorii in cel mai placut mod cu putinta.

 

 

 

 

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu