Cum sa iti modifici dieta inainte de Sarbatori?

Cum sa iti modifici dieta inainte de Sarbatori?

Pe langa cadouri, atmosfera placuta, intalnirile cu cei dragi, Sarbatorile vin de cele mai multe ori si cu cateva kilograme in plus. Chiar daca ai o vointa de fier, stim ca e greu sa nu gusti din toate bunatatile care ti se astern in fata ochilor cu aceasta ocazie. Cozonaci, bezele, piftii, fripturi aromate – cine ar putea sa le refuze? Noi iti venim in ajutor. Astfel, iti vom prezenta in continuare cateva sfaturi care sa iti pregateasca dieta pentru aceasta avalansa gurmanda. Daca le vei urma, te vei feri si de indigestii si de momentul in care cantarul iti va juca feste.

1. Creste aportul de fibre – Pentru a impiedica absorbtia grasimilor, este recomandat sa consumi cat mai multe fibre la fiecare masa. Obisnuieste-ti organismul din timp, incluzand in dieta ta cereale fara adaos de zahar, fructe si legume proaspete, nuci, prune si smochine uscate, naut si fasole. Retine ca inainte de orice festin culinar, inainte cu doua ore, sa consumi o portie generoasa din aceste alimente care iti vor feri stomacul de excese.

2. Bea apa calda cu lamaie – Acest elixir este unul dintre cele mai eficace remedii pentru arderea depunerilor de grasime. Consuma un pahar de apa calda in care ai stors sucul unei lamai in fiecare dimineata inainte de micul dejun. Repeta operatiunea si dupa o masa in care ai exagerat cu alimentele “interzise”.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

3. Redu consumul de cofeina – Stim deja ca toate produsele ce contin cofeina – cafeaua, bauturile acidulate – au neplacutul efect de a dezhidrata organismul. Pentru ca hidratarea este una din cheile succesului pentru o silueta fina, minimizeaza aportul de cofeina cat de mult. Poti consuma o cafea in prima parte a zilei. Ai grija sa fie o cafea naturala, nu solubila, si nu o dilua cu lapte sau adaosuri dulci.

4. Citrice la orice ora – Pentru ca iarna ai parte de o oferta variata de citrice, profita de acest moment si fa o cura de vitamina C. Minole, mandarine, portocale sau clementine – alege-le pe cele care iti plac mai mult. Poti inlocui cu succes gustarile dintre mese sau chiar una din mesele zilei cu o portie generoasa de citrice. Mai mult, vitamina C este un antioxidant puternic, care iti protejeaza pielea de imbatranirea prematura.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

5. Micul dejun ramane valabil – Una din greselile frecvente ale perioadei Sarbatorilor de Iarna este legata de micul dejun. Vizitele in familie, cinele cu prietenii, rontaitul dulciurilor din pom – toate ne fac sa credem ca oricum mancam prea mult si nu este o problema daca sarim peste prima masa a zilei. Complet gresit! Incearca sa mananci cat de putin cel tarziu la 2 ore de la trezire, pentru a nu da timp glicemiei sa scada si a te face vulnerabil in fata unor tentatii pline de calorii.

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu