Cum prepari 5 cine sanatoase

Cum prepari 5 cine sanatoase

Astazi nu te vom intreba “ghici cine vine la cina?”, ci iti vom prezenta 5 combinatii delicioase cu care sa pregatesti oricand o cina sanatoasa. Tocmai ce s-a dat startul sezonului de legume proaspete, numai bune de folosit in mixuri de care te vei indragosti.

Nu uita faptul ca desi se spune ca masa de seara trebuie sa fie usoara, ea trebuie sa respecte un echilibru nutritional care sa ajute la refacerea organismului peste noapte. Activitatile fizice si agitatia de peste zi sunt procese epuizante pentru corpul tau, care trebuie sa faca fata unui stres oxidativ accelerat.

Iata in continuare propunerile noastre pentru mese usor de preparat si de asimilat:

1. Broccoli, fasole neagra si orez brun – aceasta combinatie este bogata in vitamina B9, cunoscuta si sub numele de acid folic.  Acesta este unul din acizii esentiali care previne anemia, ajuta productia globulelor rosii din sange  si te tine departe de depresie. Fierbe o cana din fiecare si serveste-le impreuna cu condimentele tale preferate.

2. Salata verde, avocado si piept de pui – Indiferent daca alegi sa combini aceste alimente intr-o salata sau sa le invelesti intr-o lipie, fii sigura ca vei obtine un mix bogat in proteine si acid oleic. Fructul de avocado este un adevarat elixir nutritional, favorizand absorbtia elementelor nutritive din celelalte ingediente cu care este asociat.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

 

3. Rosii, mozzarella si busuioc – Cunoscuta si sub numele de salata caprese, aceasta combinatie este extrem de savuroasa si de fresh. Taie rondele rosiile si alterneaza pe o farfurie intinsa feliile de rosie, cu cele de mozzarella si cu frunzele de busuioc proaspat. Pentru un aport de grasimi monosaturate, stropeste totul cu ulei de masline extravirgin. Te poti bucura in voie de un festin care iti va hrani din plin pielea si iti va imbunatati functionarea aparatului cardiovascular.

4. Spanac, fasole alba si oua ochiuri – Combinatia dintre proteinele din ou si fierul continut de frunzele de spanac este una castigatoare, atat din punct de vedere al gustului, cat si al beneficiilor asupra sanatatii. Garnitura de fasole alba completeaza aceasta cina in cel mai bun mod cu putinta, printr-o binevenita portie de fibre si magneziu. In plus, ea are un indice glicemic scazut, fiind ideala pentru cinele tarzii.

805d3236998feeaf891446d02785571b

 

5. Morcov, fasole verde si peste gras – Pestele, preparat la gratar sau la abur, este una din variantele optime pentru masa de seara. Carnea pestilor grasi (ton, somon, macrou) este o sursa de acizi grasi Omega 3, iar servita alaturi de rondele de morcov si de pastai de fasole verde – (aport echilibrat de carbohidrati, fibre si vitamine), iti va revigora organismul si te va ajuta sa ai un somn linistit.

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu