Cremele Cosmetic Plant, premiate international

Cremele Cosmetic Plant, premiate international

Frumusetea si ingrijirea sa sunt domenii in care cercetarea romaneasca s-a facut mereu remarcata. Acest lucru este confirmat inca o data de premiile obtinute de Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, in cadrul World Quality Selections 2015 – cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. Mai mult, compania este, pentru al treilea an, prezenta pe podiumul de la Bruxelles.

Crema antirid de zi Bioliv Antiaging a fost vedeta concursului obtinand High Quality Trophy (Trofeul International al Inaltei Calitati) si, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, la fel ca si in 2014, distinctia Gold Award.

bbbbb

„Orice distinctie primita in cadrul concursului World Quality Selections este un motiv de bucurie si mandrie. Faptul ca anul acesta Monde Selection ne-a onorat si cu Trofeul International al Inaltei Calitati ne confirma, inca o data, faptul ca produsele noastre sunt apreciate la nivel international”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, secretul Cremei antirid de zi Bioliv Antiaging rezida in combinatia ingredientelor active de origine vegetala precum uleiul de masline Bio si extractul Bio din frunze de maslin cu o tripeptida de utima generație, care are un efect similar cu cel al botox-ului. Succesul Bioliv se datoreaza si formulei moderne a cremei, aceasta fiind preparata fara parabeni, silicon si conservanti.

Formula Cremei GreenStem antiaging de zi matifianta se distinge printr-un extract de celule stem din muguri de argan, ceea ce reprezinta o inovatie in industria de cosmetice. Acest ingredient este capabil sa protejeze si sa vitalizeze cele mai pretioase celule stem ale pielii, in timp ce pudra de orez din continut ofera pielii un efect matifiant.

Cele doua creme castigatoare la Bruxelles au inregistrat succes si in cadrul targului international Beauty World Middle East din Dubai, organizat la inceputul lunii iunie. Potrivit declaratiilor reprezentantei companiei, premiile castigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vanzarilor gamelor castigatoare – Bioliv si GreenStem, ci per total in cifra de afaceri a Cosmetic Plant. „Dupa ce, in primul trimestru al acestui an, am inregistrat o crestere cu 25% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada din 2014, estimam ca in urmatoarea perioada vom raporta, de asemenea, majorari, influentate cu siguranta si de castigarea noilor premii”, a conchis Susana Laszlo.

Greenstem matifianta

Inceputa ca o afacere de familie in 1991 la Cluj-Napoca, Cosmetic Plant a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.

Compania este prezentă la nivel national dar si pe plan extern in tari precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria si Ungaria. In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse impartite in 13 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

 

 

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu