9 tipuri de millennials pe care le vei recunoaste

9 tipuri de millennials pe care le vei recunoaste

Noua generatie, supranumita millennials, are deja tipologii identificabile. Fie ca te regasesti in aceste categorii, fie ca le vei recunoaste prin prisma experientelor sau a anturajului tau, acest lucru nu face decat sa dovedeasca faptul ca orice lucru nou isi creeaza propriile tipare.

Iata care sunt cele 9 tipologii, asa cum le-au vazut cei de la adweek.com:

1. Boss-babes – Sunt acele femei orientate in mod excesiv spre dezvoltarea carierei si care nu vad altceva in fata ochilor timp de 24 de ore.  Cu o putere mare de cumparare si un interes invers proportional pentru tot ce inseamna relatii si viata personala, acestea sunt femeile care danseaza frenetic pe melodiile lui Beyonce si inainte de a iesi din casa striga “girl power”.

2. Brogrammers – Acestia ar fi barbatii din indutria tech, cu venituri mari si inclinatii misogine. Nu au viata personala, fiind in permanenta in fata unui ecran. Ocazional beau bere si au dureri de spate si de articulatii, desi nu au implinit 30 de ani.

3. Sub-angajatul – Este tanarul care tine cu dintii de o chirie intr-un oras mare, de regula centrala, si pentru care fiecare zi e o lupta. Fie ca imparte flyere, lucreaza la serviciul clienti sau lipeste flori din hartie creponata, el are in sertar o diploma de facultate sau chiar doua. Lasand gluma la o parte, majoritatea acestei categorii este victima noii realitati, incercand in permanenta sa-si adapteze visele si asteptarile la metamorfoza neintrerupta a societatii.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

4. Blazatul – Este portretizat perfect de Nick Miller din serialul “New Girl”: un om fara pregatire academica, ajuns la 35 de ani sau mai mult, care traieste in suburbii si care si-a pierdut orice speranta de mai bine. In cercurile sociale face haz de necaz, dar de regula este victima unei depresii camuflate.

5. Nostalgicii – Sunt acei millennials care, dupa ce s-au confruntat de cateva ori cu duritatea realitatii, si-au gasit refugiu in confortul casei parintesti sau in activitati nespecifice varstei. Sunt fanii brandurilor obscure sau foarte mici, “home made”, tocmai pentru a nu sustine realitatea care ii respinge. Pentru aprofundare, vezi serialul “Portlandia”.

6. Exploratorii culinari – Sunt aceia care din lipsa de timp pentru aventuri adevarate de genul calatoriilor, se multumesc cu explorarea “locala” prin intermediul bucatariei. Foodies de ocazie, tanjesc dupa tot ce inseamna experienta culinara urbana – pop-up dinners, evenimente cu public restrans in care se gateste etc.

7. Exuberantii – Sunt cei care traiesc din imaginea proprie, pe care si-o construiesc cu migala din selfie-uri si postari zilnice, pe site-ul sau blogul personal. Ajung sa se simta incompleti daca nu impartasesc cu cineva, oricine, lucrurile pe care le experimenteaza.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

8. Colectionarii – Se pare ca cei mai multi millennials apartin acestei categorii. Colectionarii sunt aceia care traiesc din ceea ce posteaza ceilalti din jurul lor pe retelele sociale, fara a crea ceva personal. Duc o viata banala, inhibati de exuberantii din social media, o viata de care incearca sa uite, fixati in a descoperi cat mai multe poze, articole si postari pe internet.

9. Cei aflati in crizele varstelor – Fie ca e vorba de criza de 25, de 27, de 30 sau de 37, cei din generatia millennials au simptome comune – nehotarare, joburi luate la intamplare, pentru care sunt total nepregatiti, incapacitatea de a lua decizii mature si predispozitia de a imbratisa hobbyuri inedite si noi convingeri spirituale.

 

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu