7 surse alternative de proteine pentru dieta ta

7 surse alternative de proteine pentru dieta ta

Daca vrei sa renunti la carne ca principala ta sursa de proteine, sau doar vrei sa variezi, iti propunem astazi 7 alimente bogate in proteine pe care sa le incluzi in dieta ta uzuala.

Deosebit de hranitoare, cerealele si pulberile din plante pe care le vei regasi mai jos sunt recomandate de cei mai multi nutritionisti persoanelor care au nevoie de o schimbare in alimentatie.

1. Quinoa – Poti folosi boabele de quinoa in salate sau in produsele de patiserie. O ceasca de cafea de quinoa este echivalentul a 8 grame de proteine.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

2. Semintele de canepa – Amesteca-le in cerealele pentru micul dejun sau presara-le peste painea facuta in casa. Doua linguri de seminte de canepa au 10 grame de proteine.

3. Semintele de chia – Daca vrei un smoothie care sa te umple de energie pentru intreaga zi, pune in amestecul tau preferat de fructe o mana de seminte de chia macinate. Doua linguri de seminte de chia au 4 grame de proteine.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

4. Boabe de soia – Sunt folosite cu precadere in retetele de origine asiatica, insa esti libera sa improvizezi – le poti adauga in salate sau ca garnitura la omleta de dimineata. O jumatate de ceasca are 10 grame de proteine.

5. Boabe de naut – Din boabele de naut poti sa prepari un humus delicios, pe care il poti combina cu pita sau lipie pentru gustari satioase si pline de proteine – 2 linguri de humus echivaleaza cu 7 grame de proteine.

6. Spirulina – Pudra verde de spirulina este un ingredient valoros in cerealele de mic dejun inainte de ora de sport, in smoothie-urile de fructe sau in batoanele energizante facute in casa din fructe uscate. O lingura de spirulina are 4 grame de proteine.

Sursa: Pinterest.com
Sursa: Pinterest.com

7. Orez si boabe de fasole – Garnitura din orez si boabe de fasole este una bogata in carbohidrati cu eliberare prelungita si proteine. O cana de orez si boabe de fasole are 7 grame de proteine.

 

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu