5 alimente pe care sa nu le mananci seara

5 alimente pe care sa nu le mananci seara

Stim toate ca seara ar fi ideal sa nu mai consumam mancaruri grele si sa incercam pe cat posibil sa luam cina pana in ora 19.00 si ca eforurile noastre de a urma o dieta sunt in van daca cedam ispitei si mancam cu pofta in pat la televizor mult dupa lasarea intunericului.

Dincolo de faptul ca ne afecteaza un program alimentar prestabilit, unele alimente consumate seara tarziu ne afecteaza si sanatatea, de aceea este bine sa le evitam pe cat de mult posibil.

Iata care sunt cele mai periculoase gustari pe care nu este recomandat sa le consumi dupa ora 19.00, potrivit bodybuilding.com, pentru ca iti afecteaza digestia si somnul.

ID-100230237

Pe primul loc se afla ciocolata neagra. Oricat ne-am pacali ca e cea mai buna solutie pentru cand avem nevoie de ceva dulce dupa orele permise, se pare ca ciocolata neagra nu este o idee chiar atat de buna. Ciocolata are efect stimulant si te tine treaza mai mult decat iti inchipui si iti afecteaza somnul. Renunta la ea dupa o anumita ora.

ID-100223126

Cerealele. Chiar daca ti se pare ca nu are cum sa te afecteze daca rontai la cateva cereal seara, uneori chiar in loc de cina, atentie la nivelul de zahar pe care acestea il contin. Majoritatea iti pot ridica nivelul zaharului in sange, cee ace duce la depunerea grasimii mai ales seara cand metabolismul tau si-a incetinit activitatea. Ai putea sa le inlocuiesti cu popcorn simplu. Cerealele trebuie sa ramana la micul dejun.

ID-100201015

Acelasi lucru se poate spune si despre inghetata. Da, ai slabit si ai lucrat mult la sala in ultima vreme si simti ca meriti un premiu. Incearca, insa, sa il consumi in timpul zilei. In plus, sistemul tau digestive trebuie sa depuna un efort suplimentar sa o digere, ceea ce iti va afecta somnul.

ID-10059257

Spune “Pa!” covrigeilor. Stim ca atunci cand stai la televizor simti nevoia sa rontai in permanenta. Dar revino la popcornul de care spuneam mai sus. Covrigeii sunt facuti cu faina alba, iar indicele glicemic nu va fi foarte fericit cu asta. Par nevinovati, dar nu sunt.

ID-100283760

Iaurtul este o prezenta constanta pe lista de alimente permise in cadrul dietelor. Nu insa orice fel de iaurt. Cel cu fructe sau cu alte arome nu este deloc prietenul tau dupa ora 18.00. Contine mult zahar si va favoriza depunerea grasimilor. Inlocuieste-l cu un iaurt simplu.

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu