4 exercitii pentru un corp tonifiat

4 exercitii pentru un corp tonifiat

Te vaiti mereu ca nu ai timp sa ajungi la sala, dar fiecare tentativa de a intra in hainele de anul trecut se lovesc de colaceii care s-au aglomerat inestetic in jurul taliei tale. Indiferent daca remarci ca jeansii tai au intrat subit la apa dupa Sarbatorile de iarna, sau ca nu te mai simti bine in pielea ta, cert este ca ai nevoie de un program de tonifiere. Pana ajungi la sala, noi ti-am pregatit 5 exercitii pe care sa le faci in fiecare zi inainte de a pleca la birou. Dupa numai o saptamana, daca nu trisezi, vei simti primele beneficii:

sala

1. Genuflexiunile – Fa in fiecare dimineata, dupa cateva miscari de stretching care sa iti dezmorteasca incheieturile si muschii, 20 de genuflexiuni. Asigura-te ca ai o pozitie corecta, care sa nu puna presiune pe spate sau pe genunchi. Nu exista exercitiu mai bun pentru tonifierea fesierilor.

2. Planking – Intinde-te pe o salteluta de yoga si reazema-te in coate, pana ai intreg corpul paralel cu solul. Incordeaza muschii abdominali cat poti de tare pentru a mentine spatele drept. Nu trage capul in piept si priveste inainte. Este un exercitiu de rezistenta, pe care vei putea sa il executi corect numai dupa multa practica, insa beneficiile sale sunt de durata.

3. Abdomene usoare – Daca nu ai facut sport mult timp, nu e cazul sa sari direct la abdomenele pe care le fac profesionistii. Intinde-te pe spate si flexeaza genunchii. Apoi, mentinand spatele drept si fara sa tragi de barbie, ridica-te cat poti, avand bratele paralele si intinse ca si cand ar vrea sa atinga genunchii. Executa macar 20 in fiecare zi.

4. Fandari laterale – Fandarile laterale sunt exercitii foarte eficiente pentru fesieri si coapse. Incearca sa faci in fiecare dimineata cate 10 pentru fiecare picior. Exersand vei putea trece fara pauza de pe un picior pe altul.

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu