3 reguli pentru micul dejun care te ajuta sa slabesti

3 reguli pentru micul dejun care te ajuta sa slabesti

Nu cred ca exista femeie care sa nu fi tinut macar o data in viata o dieta. Lupta cu kilogramele este activitatea cea mai „populara” in ultimele decenii. Iata aici 3 sfaturi pentru micul dejun care va vor ajuta sa va mentineti la o greutate corecta si va vor face programul mai usor.

3 reguli pentru micul dejun
3 reguli pentru micul dejun

Mananca imediat ce te-ai trezit

Prima regula este sa mancati cat mai repede dupa ce v-ati trezit. Daca incepeti ziua satule veti observa ca pe parcursul zilei nu vi se mai face foame atat de des si atat de tare. Chiar daca aveti tabieturi bine fixate si mancati abia cand ajungeti la birou, macar timp de o saptamana incercati sa mancati la maxim 30-40 de minute dupa ce v-ati trezit.  Incepeti usor, cu un smoothie si apoi continuati cu un mic dejun mai elaborat.

Nu neglijati proteinele

Un mic dejun bogat in proteine contine alimente precum ouale si iaurtul va va tine departe de gustari intre mese sau de nevoia de dulce. Proteinele tin de foame si te energizeaza pe tot parcursul zilei. In plus, un studiu a relevat ca femeile care isi incep ziua cu un mic dejun care contine oua slabesc de doua ori mai repede decat ceve care consuma paine sau alte fainoase de dimineata.

Mananca o banana

Dintre toate fructele recomandate pentru micul dejun noi suntem de parere ca o banana este cea mai buna alegere. Este dulce, tine de foame si nu riscati, precum in cazul strugurilor, sa mancati prea mult deodata. Adaugati macar o banana pe lista de alimente pentru micul dejun in fiecare zi.

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu