10 moduri usoare prin care poti reduce numarul de calorii consumate zilnic

10 moduri usoare prin care poti reduce numarul de calorii consumate zilnic

Frumusetea cere sacrificii si nu poti sa slabesti daca nu apelezi la disciplina si la trucuri pentru a tine sub control numarul meselor consumate zilnic, precum si alimentele care le compun. Dar poti apela la cateva moduri usoare prin care sa iti obisnuiesti organismal sa manance mai putin fara sa simti ca renunti brusc la tot ceea ce iti place.

slim_belly_and_measure_tape_187102

Uite cum poti reduce foarte usor cate 100 de calorii la o masa renuntand la anumite alimente sau inlocuindu-le cu altele.

  1. Renunta la felia de paine de la micul dejun. Minus 100 de calorii
  2. Renunta la paharul de suc de portocale pe care il bei in oras. Minus 112 calorii
  3. Pune uleiul intr-un dispozitic cu pulverizator pentru a nu folosi mai mult decat necesar.
  4. Renunta la branza din sandvisurile pe care le mananci la birou. Cu doar o felie de branza mai putin scapi de 113 calorii.
  5. Daca ai renuntat la branza, renunta si la lingura de maioneza din sandwich. Minus 90 de calorii.
  6. Nu mai pune doua felii de bacon in omleta de dimineata. Minus 90 de calorii.
  7. Daca in reteta scrie sa folosesti mai multe linguri de unt, renunta la una si scapi de 102 calorii.
  8. Renunta la al doilea pahar de vin. Minus 120 de calorii.
  9. Renunta la felia de paine cu unt de la cina. Minus 112 calorii
  10. Renunta la portia de nachos de la cinematograf si inlocuieste-o cu popcorn simplu. Minus 105 calorii

 

NU EXISTA COMENTARII

Lasa un comentariu